مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =

شرکت وارداتی خوشبوکننده ایفل ترکیه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

با ویژگی های خوشبوکننده ایفل ترکیه ای چقدر آشنایی دارید؟اهمیت تولید خوشبو کننده ایفل ترکیه ایبهترین برند خوشبوکننده های چوبیقیمت عمده خوشبوکننده ایفل ترکیه ای در ایران

خوشبوکننده ایفل ترکیه ای با کیفیت ترین خوشبوکننده چوبی در ایران میباشد.برای اطلاعات بیشتر این خوشبوکننده ازطریق شماره۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳ اقدام کنید.

با ویژگی های خوشبوکننده ایفل ترکیه ای چقدر آشنایی دارید؟

از مشخصات  خوشبو کننده ایفل ترکیه اورجینال این است که این محصول را ابتدا از روی بارکد موجود روی محصول و همچنین پخش بوی بالا و مناسب آن تهیه فرمایید.داخل بسته خوشبوکننده ایفل ۴ عدد چوب وجود دارد که با قرار دادن داخل مایع بوی مطبوع مایع در محیط پخش میشود. خوشبو کننده ایفل دارای دو نوع شکل شیشه که استوانه ای و مکعبی میباشد که شکل مکعبی آن را دیگر کارخانه ایفل ترکیه تولید نمیکند.همچنین از لحاظ حجم نیز به این نکته میتوان اشاره کرد که این خوشبوکننده دارای حجم های ۵۵ میل  و ۱۱۰ میل میباشد.

اهمیت تولید خوشبو کننده ایفل ترکیه ای

از مهم ترین مزایا و ویژگی های یک خوشبوکننده میتوان به پخش بو و ماندگاری یک خوشبوکننده اشاره کرد. خوشبوکننده چوبی ایفل تمام این ویژگی ها را دارا میباشد.اهمیت تولید این خوشبوکننده نیز به همین جنبه بر میگردد.

بهترین برند خوشبوکننده های چوبی

برند های خوشبو کننده چوبی زیادی در ایران وجود دارد ، خوشبو کننده هوا ترکیه ای ایفل در ایران بهترین برند خوشبوکننده چوبی در ایران میباشد. این خوشبو کننده هوا به واسطه پخش بو و تنوع رایحه بالا به خوبی توانسته است جایگاه خود را در میان خوشبوکننده های چوبی در ایران پیدا کرده است.

قیمت عمده خوشبوکننده ایفل ترکیه ای در ایران

فروشگاه عود سنتر به عنوان فروشگاه خوشبو کننده ایفل ترکیه در  شهر های ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های خوشبو کننده از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت عمده خوشبو کننده ایفل ترکیه در ایران و دیگر رایحه های این خوشبوکننده با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

مرکز تولید عود دستساز معطر

صادرات بهترین عود دست ساز

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید