مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =

فروشگاه اصلی خوشبو کننده ایفل عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

برندهای مطرح خوشبو کننده هوامهمترین ویژگی های خوشبو کننده مرغوبمشخصات خوشبو کننده هوا ایفلمرکز خرید خوشبو کننده ایفل عمده اورجینال

خوشبو کننده ایفل عمده ترکیه را در کارتن های پک هجده تایی به صورت کارتن پک و جور از مجموعه عودسنتر تهیه فرمایید.مجموعه عود سنتر به عنوان فروشگاه اصلی خوشبو کننده ایفل عمده در اختیار شما عزیزان میباشد برای اطلاع از رایحه های این خوشبوکننده وقیمت عمده این خوشبو کننده از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اقدام نمایید.

برندهای مطرح خوشبو کننده هوا

برند خوشبو کننده ایفل ترکیه را میتوان پرطرفدار ترین و باکیفیت ترین برند در میان خوشبوکننده های چوبی نامید.این خوشبوکننده ترکیه ای توانسته با کیفیت بالای خود جای خود را به خوبی در بازار ایران پیدا کند و مطرح ترین برند خوشبوکننده چوبی در ایران باشد.

مهمترین ویژگی های خوشبو کننده مرغوب

خوشبو کننده مرغوب خوشبو کننده ای است که پخش بو و ماندگاری بالایی را دارا باشد این خوشبوکننده نیز از این قائده مستثنی نیست و به همین دلایل به خوبی جای خود را در ایران باز کرده است.

مشخصات خوشبو کننده هوا ایفل

از مشخصات خوشبوکننده هوای ایفل اصل این است که این محصول را ابتدا از روی بارکد موجود روی محصول و همچنین پخش بوی بالا و مناسب آن تهیه فرمایید.داخل بسته خوشبوکننده ایفل ۴ عدد چوب وجود دارد که با قرار دادن داخل مایع بوی مطبوع مایع در محیط پخش میشود. خوشبوکننده ایفل دارای دو نوع شکل شیشه که استوانه ای و مکعبی میباشد که شکل مکعبی آن را دیگر کارخانه ایفل ترکیه تولید نمیکند.همچنین از لحاظ حجم نیز به این نکته میتوان اشاره کرد که این خوشبوکننده دارای حجم های ۵۵ میل  و ۱۱۰ میل میباشد.

مرکز خرید خوشبو کننده ایفل عمده اورجینال

فروشگاه عود سنتر به عنوان مرکز خرید عمده خوشبو کننده ایفل اورجینال دراختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های این خوشبو کننده ترکیه ای از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت روز خوشبوکننده ایفل ترکیه با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

قیمت عمده عود دست ساز طبیعی

پخش بهترین عود دست ساز ایرانی

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید