مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =

فروش عمده عود هفت شیر bic

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات اصلی عود هفت شیر bicکاربردهای گوناگون عود lionانواع رایحه عود هفت شیر bicقیمت پخش عود هفت شیر افریقا

عود هفت شیر bic را میتوانید از مجموعه عودسنتر تهیه نمایید.برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره ۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳ اقدام نمایید.

مشخصات اصلی عود هفت شیر bic

از مشخصات عود lion میتوان به مارک یا برند ان اشاره کرد عود لاین یا شیر را در برند های مختلفی تولید میشود که مهم ترین و معروف ترین برند ان برند شرکت bic میباشد که طرفداران زیادی را در ایران دارا میباشد. عود لاین شرکت bic در چند طرح مستطیلی و شش گوشه بررگ و مخروطی در بازار موجود است.با توجه به طرافداران بالای این عود نمونه های تقلبی شبیه به بسته اصلی و با بوی متفاوت در بازار موجود میباشد شما عزیزان میتوانید عود لاین اصل را از مجموعه عود سنتر تهیه فرمایید.

کاربردهای گوناگون عود lion

اصلی ترین دلیل پر طرفدار و پر کاربرد بودن عود lion بوی مطبوع و خوش ان میباشد  از این عود در مجحیط های عمومی و داخل خانه به وفور استفاده میشود برای مثال برای استفاده در کافه ها یکی از پرطرفدارترین عود ها میباشد.

انواع رایحه عود هفت شیر bic

عود لاین بر خلاف تصورات عموم به خاطر کیفیت بوی بالای ان یک عود صنعتی میباشد و دست ساز نیست همچنین دارای یک رایحه است که البته عود هایی با برند های مختلفی با نام شیر نیز در بازار وجود دارد که میتوان پر طرفدارترین ان را عود  lion شرکت bic نامید.

قیمت پخش عود هفت شیر افریقا

فروشگاه عود سنتر به عنوان پخش کننده مستقیم عود هفت شیر اورجینال به صورت عمده و تک در شهر های ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های این خوشبوکننده میتوانید از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از استعلام قیمت خرید عمده عود هفت شیر اورجینال با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

پخش خوشبو کننده ایفل عمده

بازرگانی فروش عود هندی عمده
سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید