مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

قیمت روز عود دست ساز هفت شیر

آنچه در این مقاله می خوانید...

عود دست ساز هفت شیر چیست؟روش ساخت عود دست ساز هفت شیرانواع کیفیت عود دست ساز هفت شیرفروش بهترین عود دست ساز هفت شیر

عود دست ساز هفت شیر در بازار ایران با نام دستساز نیز شنیده میشود که دلیل اصلی ان کیفیت و پر طرفدار بودن این عود صنعتی میباشد.این محصول پر طرفدار ازشرکت بی ای سی بوده و شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت روز عود دستساز هفت شیر با توجه به نوسانات این محصول وارداتی از طریق لینک و شماره های موجود در سایت اقدام نمایید.

عود دست ساز هفت شیر چیست؟

عود هفت شیر یک عود صنعتی میباشد که به اسم لاتین لاین نام گذاری میشود که به خاطر کیفیت بالای ان به اسم عود دست ساز نیز در بازار فروش نامگذاری شده است این عود یک عود هندی وارداتی پر طرفدار میباشد در بازار این عود معروف ترین و پرفروش ترین عود شرکت بی ای سی میباشد.

روش ساخت عود دست ساز هفت شیر

روش ساخت عود هفت شیر مانند بقیه عود های دیگر از اغشته کردن چوب مخصوص عود به گیاهان و روغن ها و یا اسانس های مختلف دیگر میباشد. عود هفت شیر از مواد مرغوب و با کیفیتی ساخته شده است ساخت عود هفت شیر از مواد مرغوب باعث شده طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

انواع کیفیت عود دست ساز هفت شیر

کیفیت عود دستساز هفت شیر باعث شده که کپی های زیادی از این عود زده شود که با مارک های مختلف و با بسته بندی یکسان و شبیه عود اصلی دیده شود که اصلا قابل مقایسه با عود تولیدی شرکت بی ای سی نمیباشد.

فروش بهترین عود دست ساز هفت شیر

مجموعه عود سنتر همواره سعی در فروش عود هفت شیر را در کیفیت اصلی در اختیار شما عزیزان فروشنده قرار میدهد .شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت عود هفت شیر با توجه به اینکه این محصول یک محصول وارداتی میباشد از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اقدام نمایید.

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید