مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =

مرکز پخش عود ناندیتا عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدلهای عود ناندیتا موجود در ایرانمشخصات عود ناندیتا مدل دست سازبسته بندی عود ناندیتا شاخه ایقیمت فروش عود ناندیتا عمده

عود ناندیتا عمده را در رایحه های متفاوت و با کیفیت را شما میتوانید از مجموعه عود سنتر تهیه فرمایید. مجموعه عودسنتر به عنوان مرکز پخش عود ناندیتا عمده در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد این عود در بسته بندی های۱۵ و ۵۰و ۱۰۰گرمی در بازار موجود میباشد برای اطلاعات بیشتر از طریق لینک ها و شماره موجود در سایت اقدام نمایید.

مدلهای عود ناندیتا موجود در ایران

مدل های عود ناندیتا ۵۰ گرمی بسیار متنوع میباشد و انواع سلیقه ها را در بر میگیرد. این عود دارای رایحه هایی همچون ۲۴کارات،مانی،مامبا،دریم کچر،سانجی وانی،گلدکوین،مادر زمین،فلورال ولی،فیری دیریمز،مدیتیشن،صندل زعفران،دیواین سول،لاکشمی،اچاریا قرمز،بلک گلد،عربین،یاس،فرنچ لوندر،دهن العود،دراگون بلود،زامبی،ومپایر بلود، ماریجوانا، ریکی انرژی،لوندر ، اگار وود ،روهینی و… رایحه های بسیار با کیفیت دیگری را شامل میباشد.

مشخصات عود ناندیتا مدل دست ساز

عود ناندیتا مدل دست ساز در بسته هایی با وزن های ۱۵ و ۵۰ و ۱۰۰ گرمی در بازار موجود میباشد .عود ناندیتا دارای رایحه های بسیار متنوعی میباشد و انواع سلیقه ها را در بر میگیرد . این عود ها در بسته های خود بر اساس ضخامت شاخه بین ۱۰ تا ۷۰ شاخه در بسته بندی خود دارند.برند ناندیتا را میتوان یکی از با کیفیت ترین برندهای عود دستساز دانست رایحه های این عود سلیقه های مختلفی را در بر میگیرند.

بسته بندی عود ناندیتا شاخه ای

عود مدادی ناندیتا در بسته بندی های ۱۵ و۵۰ و ۱۰۰ گرمی دربازار بسته بندی شده و موجود میباشد.

قیمت فروش عود ناندیتا عمده

فروشگاه عود سنتر به عنوان مرجع خرید عود ناندیتا عمده اصل و دیگر برند های عود های دستساز در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از انواع رایحه های عود های دستساز از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت فروش انواع عود های ناندیتا عمده با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

قیمت روز عود دست ساز هفت شیر

مرکز پخش خوشبوکننده ایفل انبه

 

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید