مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 5 =

بازار فروش خوشبو کننده هوا ایفل

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خوشبو کننده هوا ایفلتنوع رایحه خوشبوکننده هوا ایفلمشخصات خوشبو کننده هوا ایفل اصلقیمت کلی خوشبوکننده هوا ایفل ترکیه

خوشبو کننده هوا ایفل ترکیه پرطرفدارترین خوشبوکننده درمیان همنوعان خود میباشد.اطلاع از قیمت و رایحه هارا ازشماره۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳دریافت نمایید.

آشنایی با خوشبو کننده هوا ایفل

خوشبوکننده ایفل محصولی با کیفیت ترکیه ای بوده که میتوان برای خوشبوکردن محیط های مختلف از جمله مغازه،قسمت های مختلف خانه  و … استفاده کرد.این خوشبوکننده به خوشبو کننده های چوبی نیز مشهور است از این جهت که طریقه کار این محصول به اینگونه است که چوب های داخل پک ار داخل مایع موجود قرار داده و بوی مایع در محیط پخش میشود.از دلایل پرطرفدار بودن این محصول  پخش بوی بالا و ماندگاری بالای ان نسبت به دیگر خوشبوکننده ها از این نوع میباشد.

تنوع رایحه خوشبوکننده هوا ایفل

تنوع رایحه خوشبوکننده هوا ایفل بالا میباشد بطوریکه مناسب سلایق مختلف میباشد.رایحه های زیر از جمله رایحه های خوشبوکننده ایفل مباشد.

انبه،اقیانوس ،فایر آنجل،جنگل،آنجل ملک،وانیل،لیلاک،لوندر،کاردلن،کارامل،هانیملی،پودر،جلبک،گل باغچه،یاس،لیمو ‌،آناناس،بلوبری،زنبق،دسته گل،کافه لته و…از جمله رایحه های آن است که رایحه های آن دارای بوهای فوق العاده و پرطرفدار میباشد.

مشخصات خوشبو کننده هوا ایفل اصل

شما میتوانید خوشبوکننده ایفل اصل را از روی بارکد روی محصول و همچنین پخش بوی بالا و مناسب آن تهیه فرمایید. مجموعه عود سنتر همواره در تلاش بوده با توجه به برند های مختلف این نوع خوشبوکننده اقدام به تهیه خوشبوکننده اصل ایفل و با کیفیت بالا بنماید. داخل بسته خوشبوکننده ایفل ۴ عدد چوب وجود دارد که با قرار دادن داخل مایع بوی مطبوع مایع در محیط پخش میشود. خوشبوکننده ایفل دارای دو نوع شکل شیشه که استوانه ای و مکعبی میباشد که شکل مکعبی آن را دیگر کارخانه ایفل ترکیه تولید نمیکند.

قیمت کلی خوشبوکننده هوا ایفل ترکیه

با توجه به نوسانات بازار ارز و با توجه به این بیشتر این محصولات وارداتی می باشد شما عزیزان می توانید با تماس با شماره موجود در سایت از قیمت روز خوشبوکننده ایفل ترکیه مطلع شوید.

قیمت خوشبو کننده هوا مارک ایفل

پخش خوشبو کننده ایفل عمده

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید