مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =

شرکت پخش عود دست ساز طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید عود دست ساز با مواد اولیه طبیعیمقایسه خواص عود دست ساز طبیعی و سنتتیکانواع رایحه عود دست ساز طبیعیفروشنده معتبر عود دست ساز طبیعی

عود دست ساز طبیعی در ایران تحت عنوان برند های مختلفی وجود دارد مچموعه عود سنتر در تلاش است با بهترین برند های عود های دست ساز وارداتی هندی فعالیت کند.شما عزیزان فروشنده میتوانید برای اشنایی با رایحه های عود های دست ساز و انواع ان از طریق لینک های موجود در سایت با ما ارتباط بگیرید.

تولید عود دست ساز با مواد اولیه طبیعی

اکثریت تولید عود طبیعی دست ساز با مواد با کیفیت در کشور هند صورت میگیرد مجموعه ما در تلاش است با کیفیت ترین عود های دست ساز هندی وارداتی را با بهترین متریال طبیعی در مجموعه عود های دست ساز خود قرار دهد تا شما عزیزان بتوانید به راحتی محصولات با کیفیت خود را در معرض فروش قرار دهید.

مقایسه خواص عود دست ساز طبیعی و سنتتیک

مهم ترین تفاوت عود سنتتیک در مقایسه با عود دستساز طبیعی تفاوت در متریال ان هاست.متریال عود های دست ساز طبیعی شامل گیاهان و روغن ها و گل های و اسانس های طبیعی و… میباشد ولی عود های سنتتیک یا همان عود های صنعتی از اسانس های مصنوعی ساخته شده است که نمیتوانند کیفیت عود های دست ساز را در رایحه و ماندگاری داشته باشند.

انواع رایحه عود دست ساز طبیعی

عود های دست ساز بیشتر شامل رایحه های طبیعی میباشد که بیشتر شامل رایحه گل ها و گیاهان و رایحه هایی شبیه به این مدل میباشد از جمله رایحه های معروف ان میتوان به رایحه گل های لوندر و اقاقیا و مشک و بهارنارنج و همچنین رایحه هایی شبیه قهوه و همچنین بو هایی تند و … را میتوان نام برد.

فروشنده معتبر عود دست ساز طبیعی

مجموعه عود سنتر افتخار میکند به عنوان فروشنده عود های دست ساز های مختلف و در رایحه های مختلف در اختیار شما عزیزان فروشنده باشد.شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از رایحه های موجود  عود های دست ساز و قیمت عود های دست ساز از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید.

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید