مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =

شرکت پخش کننده عود دستساز اولاس(ullas)

آنچه در این مقاله می خوانید...

برندهای مطرح عود در بازار ایرانمشخصات عود دستساز اولاس(ullas)فواید انواع عود برای آرامش ذهنپخش کننده عود دستساز برند اولاس(ullas)

عود دستساز اولاس یکی از برند های جدید با کیفیت در ایران میباشد.این برند با اینکه به تازگی وارد بازار ایران شده توانسته جایگاه خود را به خوبی پیدا کند.این عود در رایحه های متفاوت و با کیفیت و در بسته های ۵۰ گرمی در بازار ایران موجود میباشد.مجموعه عود سنتر به عنوان پخش کننده عود دستساز اولاس در اختیار شما عزیزان میباشد.

برندهای مطرح عود در بازار ایران

برند های مطرح و متفاوتی در بازار ایران موجود میباشد.برند اولاس به تازگی در بازار ایران جایگاه مناسبی پیدا کرده است. همچنین برند های ناندیتا و امریا و نیخیلز و… از برند های با سابقه و با کیفیت در ایران میباشد.شما عزیزان میتوانید برند های مختلف عود های دستساز را از مجموعه عود سنتر بخواهید.

مشخصات عود دستساز اولاس(ullas)

عود دستساز اولاس شامل بسته های ۵۰ گرمی میباشد.درون بسته های این عود شامل دو پک ۲۵ گرمی میباشد و حدودا ۳۰ شاخه داخل پک ان میباشد که حدودا شامل دو بسته ی ۱۵ شاخه ای میباشد.

فواید انواع عود برای آرامش ذهن

عود های دستساز با توجه به مواد با کیفیت و طبیعی که در ساخت این عودها استفاده میشود بسیار ارامش بخش بوده و باعث ارامش ذهن و روان میشود.این عود بسیار مناسب برای یوگا و مدیتیشن و تمرکز اعصاب میباشد.

پخش کننده عود دستساز برند اولاس(ullas)

فروشگاه عود سنتر به عنوان پخش کننده عود دستساز برند اولاس و دیگر  عود های دستساز در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از انواع رایحه های عود های دستساز از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت فروش انواع عود های دستساز عمده با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

قیمت عمده عود دست ساز هندی

مرکز فروش خوشبو کننده چوبی ایفل

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید