مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =

فروش خوشبوکننده ایفل عمده با رایحه هلو

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع بسته بندی خوشبو کننده هوا ایفلبهترین رایحه های خوشبوکننده ایفل عمدهمشخصات خوشبوکننده چوبی هوا ایفلقیمت عمده خوشبوکننده ایفل با انواع رایحه

خوشبوکننده ایفل عمده ترکیه را میتوانید از مجموعخ عودسنتر تهیه فرمایید.برای اطلاع از رایحه ها و قیمت از طریق شماره ۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳ اقدام نمایید.

انواع بسته بندی خوشبو کننده هوا ایفل

خوشبوکننده ایفل در بسته بندی های مختلفی در بازار موجود میباشد.این خوشبوکننده ایفل در انواع سایز های ۱۱۰ میل و ۱۲۰ میل و ایفل ماشینی و اسپری ۵۰۰ میل و ادکلن های ایفل در بازار موجود میباشد.

بهترین رایحه های خوشبوکننده ایفل عمده

تنوع رایحه خوشبوکننده ایفل در ایران بسیار متنوع میباشد شما عزیزان به راحتی با توجه به سلیقه ی خود میتوانید رایحه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از جمله رایحه های ان میتوان به  رایحه های میوه ای همچون انبه،لیمو، سیب،اناناس،طالبی، توت فرنگی،گیلاس،البالو،پرتغال،کیوی،هلو،کاکائو، نارگیل، انجیر،شاتوت ، بلوبری،کاج و نعنا،قهوه و … و همچنین رایحه های ادکلنی مانند انجل ملک، اقیانوس،فایر انجل و کول واتر واگزاتیک و … همچنین دارای رایحه های گل ها و گیاهان مانند لوندر،دارچین،زنبق،گل یخ،اقاقیا،یاس سفید،لیلاک،هانیملی،رز ،وانیل،دسته گل،گل باغچه،جنگل استوایی و… میباشد..از پرطرفدارترین ان ها میتوان به رایحه ی انبه ،ملک، اقیانوس،فایر انجل و … اشاره کرد.

مشخصات خوشبوکننده چوبی هوا ایفل

درون پک های بسته بندی شده خوشبوکننده ایفل  همانند چهار عدد چوب مخصوص این خوشبوکننده وجود دارد که برای مصرف در محیط های مختلف تعبیه شده است .از این خوشبوکننده میتوان برای محیط های مختلف استفاده نمود.این رایحه دارای رایحه ای مختلفی میباشد و از پرطرفدارترین خوشبوکننده ها در ایران میباشد.

قیمت عمده خوشبوکننده ایفل با انواع رایحه

فروشگاه عود سنتر به عنوان پخش کننده مستقیم خوشبو کننده ایفل ۱۲۰ میل عمده ترکیه به صورت عمده و تک در شهر های ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های این خوشبو کننده میتوانید از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت پخش عمده ایفل با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

پخش خوشبو کننده ایفل عمده
سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید