مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

فروش عمده خوشبو کننده ایفل اقیانوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

رایحه های محبوب خوشبو کننده ایفلمشخصات خوشبو کننده ایفل با رایحه اقیانوسحجم های خوشبوکننده ایفل اقیانوسقیمت خوشبو کننده ایفل اقیانوس ۱۱۰ میل

خوشبو کننده ایفل اقیانوس ازپرفروش ترین رایحه های ایفل ترکیه می باشد.شما میتوانید برای سفارش این محصول ازطریق شماره۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳اقدام کنید.

رایحه های محبوب خوشبو کننده ایفل

خوشبو کننده ایفل ترکیه دارای تنوع رایحه بالایی میباشد رایحه های این خوشبوکننده شامل رایحه بو های گل ها ،رایحه های میوه ای و رایحه های ادکلنی و …میباشد درمیان رایحه های این نوع خوشبوکننده رایحه ی انبه و اقیانوس از جایگاه ویژه ای در سلیقه مردم بهره مند است.از ادامس و جنگل و جلبک به عنوان دیگر رایحه های پر طرفدار ایفل میتوان اشاره کرد.

مشخصات خوشبو کننده ایفل با رایحه اقیانوس

از مشخصات خوشبوکننده ایفل میتوان گفت که همانند بقیه خوشبوکننده های ایفل دارای چهار عدد چوب داخل پک خود میباشد که با توجه به محیط های مختلف تعداد چوب هایی که داخل مایع گذاشته میشود متفاوت است .خوشبوکننده ایفل اقیانوس که یکی از پرطرفدارترین ها در میان رایحه های این خوشبوکننده است دارای رایحه ای سرد و ادکلنی میباشد.ایم خوشبوکننده در حجم های مختلفی در بازار موجود میباشد.

حجم های خوشبوکننده ایفل اقیانوس

خوشبوکننده ایفل اقیانوس در حجم های ۱۱۰ میل و ۱۲۰ میل و اسپری ایفل ۵۰۰ میل و ایفل ماشینی در بازار موجود میباشد .خوشبوکننده ایفل ۱۱۰ میل با توجه به موجود شدن فیک در بازار دیگر تولید نمیشود.این رایحه دارای بویی سرد و ماندگار در محیط میباشد.

قیمت خوشبو کننده ایفل اقیانوس ۱۱۰ میل

فروشگاه عود سنتر به عنوان پخش کننده مستقیم خوشبوکننده ایفل اقیانوس  به صورت عمده و تک در شهر های ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های این خوشبو کننده و همچنین  برای اطلاع از قیمت خوشبو کننده چوبی ایفل عمده با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

قیمت عمده اسانس خوشبو کننده ایفل

 

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید