مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 7 =

قیمت بهترین عود صندل وود هندوستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ساخت عود صندل وود با ترکیبات گیاهی ارگانیکخواص عود دستساز صندل وود چیست؟کاربردهای اصلی عود صندل وود در ایرانفروشنده عمده عود صندل وود باکیفیت

عود صندل وود یکی از پرطرفدار ترین عود های دستساز موجود در ایران میباشد.با کیفیت ترین مدل این عود عود برند نیخیلز است و در بسته های پنجاه گرمی در بازار موجود میباشد.شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت بهترین عود صندل وود هندوستان از طریق لینک ها و شماره ی موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

ساخت عود صندل وود با ترکیبات گیاهی ارگانیک

عود صندل وود مانند دیگر عود های دستساز از مواد با کیفیت و طبیعی ساخته شده است این عود دارای رایحه ای گرم و شیرین میباشد و از رایحه چوب درخت صندل است و معروف ترین برند موجود در بازار برند نیخیلز میباشد.این عود در بسته های ۵۰ گرمی در بازار موجود میباشد و درون هر بسته حدودا سی شاخه عود موجود میباشد.این عود بویی شبیه به رایحه چوب را دارا میباشد.

خواص عود دستساز صندل وود چیست؟

صندل دارای رایحه ای گرم و شیرین میباشد.عود صندل دارای خواص بسیار ارامش بخش میباشد و محیطی گرم وارام را برای شما فراهم می اورد.

کاربردهای اصلی عود صندل وود در ایران

این عود بسیار مناسب برای تزکیه نفس بوده و برای مدیتیشن و یوگا استفاده میگردد.این عود همچنین برای ایجاد ارامش بخش بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

فروشنده عمده عود صندل وود باکیفیت

فروشگاه عود سنتر به عنوان فروشنده عمده عود صندل وود باکیفیت در سراسر ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از انواع رایحه های عود های دستساز در انواع برند ها از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از بهترین قیمت عمده عود صندل وود باکیفیت و انواع عود های دستساز عمده با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

نمایندگی پخش عود lion هندی

قیمت فروش عود nandita عمده

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید