مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =

مرکز خرید عود دستساز اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

چقدر درباره عود دستساز می دانید؟طبقه بندی انواع عود دستسازراهنمای انتخاب عود دستساز مناسبفروشگاه مرکزی عود دستساز اصل

عود دستساز اصل با اسانس و مواد با کیفیت و طبیعی ساخته شده این عود در بسته بندی با وزن های مختلف برای مثال پانزده و چهل و پنج و پنجاه و صد گرمی در بازار موجود میباشد.عود دستساز اصل با گیاهان و رزین ها و روغن های گیاهی ساخته شده است .مجموعه عود سنتر به عنوان مرکز خرید عود دستساز اصل در اختیار شما فروشندگان عزیز میباشد.

چقدر درباره عود دستساز می دانید؟

از ویژگی های اصلی عود دستساز میتوان گفت که این عود ها از مواد با کیفیت طبیعی از جمله روغن ها و گل ها و گیاهان ساخته شده اند .همچنین میتوان گفت که عود های دستساز دارای پخش بوی بسیار بالایی میباشند و بسیار ماندگاری بوی بالایی در محیط میباشند.

طبقه بندی انواع عود دستساز

رایحه عود های دستساز بسیار متنوع میباشد و انواع سلیقه ها را در بر میگیرد. این عود ها بیشتر شامل رایحه های گل ها و گیاهان و رزین و روغن های گیاهی میباشند.برای مثال عود های با رایحه گل شامل لوندر ،یاس،دره گل ،زعفران،اقاقیا و لوندر فرانسوی و … میباشد.همچنین دارای رایحه هایی مناسب برای مدیتیشن میباشد که برای مثال میتوان به عود های مانترا مدیتیشن،صندل ،روهینی و اگار وود و دیواین سول و… میباشد.

راهنمای انتخاب عود دستساز مناسب

عودهای دستساز با توجه به اینکه دارای رایحه های متنوعی میباشند به همین دلیل سلیقه های مختلف به راحتی میتوانند عود خود را باتوجه به خواص مورد نظر پیدا کنند.

فروشگاه مرکزی عود دستساز اصل

مجموعه عود سنتر به عنوان فروشگاه مرکزی عود دستساز اصل به صورت عمده در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد.عود های دستساز اصل از پر طرفدارترین عود های موجود در ایران میباشند. شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از انواع رایحه های عود های دستساز اصل و همچنین  قیمت عمده عود های دستساز از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اقدام نمایید.

فروشنده معتبر خوشبوکننده ایفل اصل

عرضه انواع عود جدید با رایحه خاص

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید