مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =

مرکز فروش خوشبو کننده چوبی ایفل

آنچه در این مقاله می خوانید...

جایگاه خوشبو کننده ایفل ترکیه در ایرانرایحه های محبوب خوشبو کننده چوبی ایفلماندگاری عطر خوشبوکننده چوبی ایفلقیمت روز خوشبو کننده ایفل عمده

خوشبو کننده چوبی ایفل ترکیه با کیفیت ترین خوشبوکننده چوبی در ایران میباشد.برای اطلاع از قیمت و رایحه ها با شماره ۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳ تماس بگیرید.

جایگاه خوشبو کننده ایفل ترکیه در ایران

خوشبو کننده ایفل ترکیه در ایران از جایگاه بالایی برخوردار میباشد این خوشبوکننده به خوبی جایگاه خود را در بین مردم پیدا کرده و جزو بهترین و پرفروشترین خوشبوکننده ها در ایران میباشد.

رایحه های محبوب خوشبو کننده چوبی ایفل

تنوع رایحه خوشبوکننده ایفل درایران بسیار متنوع میباشد شما عزیزان به راحتی با توجه به سلیقه خود میتوانید رایحه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از جمله  پر طرفدارترین رایحه های پرطرفدار ان میتوان به رایحه هایی همچون انبه،اقیانوس،انجل ملک،رد دراگون،ادامس و… اشاره نمود.

ماندگاری عطر خوشبوکننده چوبی ایفل

درون پک های بسته بندی شده خوشبوکننده ایفل چهار عدد چوب مخصوص این خوشبوکننده وجود دارد که برای مصرف در محیط های مختلف تعبیه شده است .از این خوشبوکننده میتوان برای محیط های مختلف استفاده نمود برای مثال برای محیط هایی مانند سرویس بهداشتی و اتاق خواب یک عدد چوب داخل مایع بگذارید که ماندگاری مایع حدودا دوماه میباشد. برای محیط هایی مثل سالن دو عدد چوب گذاشته شود که ماندگاری مایع حدودا یک ماه میباشد.همچنین برای محیط های بسیار بزرگ بیشتر از دو عدد چوب قرار داده شود.

قیمت روز خوشبو کننده ایفل عمده

فروشگاه عود سنتر به عنوان پخش کننده مستقیم خوشبو کننده چوبی ایفل به صورت عمده و تک در شهر های ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های این خوشبو کننده میتوانید از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت خوشبو کننده چوبی ایفل عمده با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

قیمت عمده اسانس خوشبو کننده ایفل

فروشنده معتبر خوشبوکننده ایفل اصل
سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید