مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

پخش خوشبوکننده محیط عطری ایفل

آنچه در این مقاله می خوانید...

خوشبوکننده محیط استاندارد چه مشخصاتی دارد؟انواع خوشبوکننده محیط عطری خارجیمشخصات خوشبوکننده محیط عطری ایفلقیمت بهترین خوشبوکننده محیط عطری ایفل

خوشبوکننده محیط عطری ایفل بهترین خوشبوکننده عطری چوبی در ایران مییاشد.برای اطلاع ازقیمت پخش و رایحه ها از طریق شماره۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳اقدام نمایید.

خوشبوکننده محیط استاندارد چه مشخصاتی دارد؟

از مهم ترین ویژگی های یک خوشبوکننده استاندارد میتوان به پخش بو و ماندگاری یک خوشبوکننده اشاره کرد. خوشبوکننده چوبی ایفل ترکیه تمام این ویژگی ها را دارا میباشد این خوشبوکننده دارای پخش بوی بسیار بالا و دارای ماندگاری بالایی در محیط میباشد.

انواع خوشبوکننده محیط عطری خارجی

برند های خوشبو کننده محیط عطری خارجی زیادی در ایران وجود دارد ، خوشبو کننده هوا ترکیه ای ایفل در ایران بهترین برند خوشبوکننده چوبی در ایران میباشد و طرفداران زیادی را دارا میباشد. این خوشبو کننده هوا به واسطه پخش بو و تنوع رایحه بالا به خوبی توانسته است جایگاه خود را در میان خوشبوکننده های چوبی در ایران پیدا کرده است.

مشخصات خوشبوکننده محیط عطری ایفل

از مشخصات خوشبو کننده عطری ایفل این است که این محصول را ابتدا از روی بارکد موجود روی محصول  همچنین پخش بوی بالا و مناسب آن تهیه فرمایید.داخل بسته خوشبوکننده ایفل ۴ عدد چوب وجود دارد که با قرار دادن داخل مایع بوی مطبوع مایع در محیط پخش میشود.همچنین از لحاظ حجم نیز به این نکته میتوان اشاره کرد که این خوشبوکننده دارای حجم های ۱۱۰ میل  و ۱۲۰ میل میباشد.که حجم ۱۱۰ میل با توجه به موجود شدن فیک دیگر تولید نمیشود.

قیمت بهترین خوشبوکننده محیط عطری ایفل

فروشگاه عود سنتر به عنوان مرکز فروش مستقیم خوشبو کننده محیط عطری ایفل در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های خوشبو کننده و همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت عمده خوشبو کننده محیط عطری ایفل اصل با توجه به  نوسانات قیمت از از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

شرکت پخش کننده عود خارجی

پخش بهترین عود دست ساز ایرانی

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید