مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =

قیمت کلی عود اسطوخودوس در سال ۱۴۰۰

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از عود چیست؟انواع عود خوشبو کننده در ایرانآشنایی با خواص عود اسطوخودوسفروش عمده عود اسطوخودوس درجه یک

عود اسطوخودوس را میتوان پرطرفدارترین عود در میان عود های دست ساز و حتی این عود در میان عود های صنعتی نیز جایگاه ویژه ای دارد. این عود در بسته های ۵۰ گرمی و حتی مدل اسطخدوس فرانسوی را در در بسته های۱۰۰ کرمی میتوان دید. با توجه به نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت لحظه ای از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید.

مزایای استفاده از عود چیست؟

مزایای عود را در مکان های مختلف به خوبی میتوان دید از جمله اصلی ترین کاربرد عود میتوان به خوشبو کردن محیط اشاره کرد ، از این محصول پرطرفدار در راه درمانی و باز کردن چاکرا ها نیز استفاده میشود همچنین در مدیتیشن و یوگا و ورزش های ذهنی برای تمرکز نیز میتوان استفاده کرد.

انواع عود خوشبو کننده در ایران

عود های موجود در ایران به به دو دسته ی عود های دست ساز و عود های شرکتی تقسیم میشوند که انواع عود طبیعی دارای برند های ناندیتا و آمریا و ساتیا و… میباشد که دارای رایحه های مختلفی میباشند همچنین از لحاظ وزن عود های دست ساز به چند دسته ی پانزده و چهل و پنج و پنجاه و صد گرمی تقسیم میشود که با توجه به اینکه شکل شاخه های موجود در پک ها یکی نیستند به همین جهت تعداد شاخه های موجود در این بسته ها با توجه به وزن ان ها متفاوت است همچنین عود های شرکتی نیز دارای تنوع بسیار بالایی میباشند که در برند های هم،دارشان،بی ای سی و هری دارشان و چند برند دیگر نیز موجود است که هر کدام دارای رایحه های زیادی میباشند کهدارای تعداد شاخه های ثابت با توجه به نوعشان میباشند.

آشنایی با خواص عود اسطوخودوس

گیاه اسطخدوس از خواص بالایی برخوردار می باشد به طبع ان عود اسطخدوس نیز به دلیل خواص ان از طرفداران زیادی برخوردار میباشد از جمله خواص عود اسطخدوس میتوان به ضدعفونی کردن محیط اشاره کرد که به همین سبب این عود در بین مردم از جایگاه خاصی برخوردار میباشد از جمله دیگر خواص ان میتوان به ارامش بخشی و تقویت ذهن نیز اشاره کرد همچنین با توجه به ارامش بخشی برای داشتن خواب راحت نیز استفاده میشود.

فروش عمده عود اسطوخودوس درجه یک

مجموعه عود سنتر افتخار میکند همواره عود های دست ساز درجه یک را در رایحه های مختلف و با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان فروشنده قرار میدهد.عود اسطخدوس نیز یکی از پر طرفدارترین عود های دست ساز میباشد، شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت فروش عمده عود اسطوخودوس درجه یک و اطلاع از بقیه رایحه های موجود و قیمت ان ها از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید.

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید