مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 7 =

قیمت عمده عود دست ساز هندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

 عود دست ساز هندی چه مشخصاتی دارد؟خواص درمانی عود دست ساز هندی چیست؟راهنمای انتخاب عود دست ساز هندیفروش بهترین عود دست ساز هندی

عود دست ساز هندی که با نام عود های دست ساز و یا عود طبیعی در بازار ایران شناخته میشود یکی از پر طرفداترین عود هاست که تنوع فراوانی را دارا میباشد.شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت عمده عود دست ساز و همچنین رایحه های موجود از طریق لینک ها و شماره همراه موجود در سایت اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 عود دست ساز هندی چه مشخصاتی دارد؟

عود دست ساز هندی دارای رایحه های متنوعی میباشد از مشخصات عود هندی میتوان به ماندگاری رایحه های این عود ها و همچنین کیفیت بوی این عود ها اشاره کرد. این عود ها ار لحاظ شکل شاخه ها معمولا دارای شاخه های غیر یک شکل و غیر یکسان میباشند که البته با توجه به شکل شاخه ها تایم سوختن ان ها نیز متفاوت است.این عود های معمولا با توجه به شکل نا یکسان شاخه ها در بسته های معمولا پنجاه و صد گرمی دیده میشوند البته حجم های دیگری را نیز دارا میباشد.

خواص درمانی عود دست ساز هندی چیست؟

خواص عود هندی با توجه به رایحه هایشان متفاوت میباشد. از معروف ترین این عود های عود لوندر یا اسطخدوس میباشد که خواص بسیار بالایی را دارا میباشد که برای مثال میتوان به خاصیت ضد عفونی کنندگی یا ارامش بخشی در محیط  و همچنین ایجاد خواب ارام اشاره کرد همچنین عود دست ساز هفت چاکرا نیز برای باز کردن چاکرا ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد که برای مثال به ان ها اشاره شد.

راهنمای انتخاب عود دست ساز هندی

عود های دست ساز هندی بیشتر با توجه به رایحه هایشان و خواص ان ها و بو های مورد علاقه افراد مختلف انتخاب میشوند. همچنین این عود ها با توجه به شکل نایکسان شاخه ها دارای وزن های مختلفی هستند که به راحتی میتوانید در حجم های مختلف موجود این عود را تهیه نمایید.

فروش بهترین عود دست ساز هندی

مجموعه عود سنتر فروش عود هندی را در بهترین و با کیفیت رایحه ها در اختیار شما فروشندگان عزیز قرار میدهد شما عزیزان برای اطلاع از رایحه ها و قیمت عمده ان ها میتوانید از طریق لینک ها و شماره موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید