مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

قیمت پخش عود دستساز هفت چاکرا

آنچه در این مقاله می خوانید...

تقسیم بندی انواع عود دستسازکاربرد عود دستساز در مدیتیشنمشخصات عود دستساز هفت چاکرافروش کلی عود دستساز هفت چاکرا

عود دستساز هفت چاکرا با توجه به خواص این عود یکی از پرطرفدارترین عود های دستساز میباشد.عود دستساز هفت چاکرا برند راج یکی از با کیفیت ترین عود های هفت چاکرا دستساز میباشد.این عود شامل هفت بسته ۱۵ گرمی میباشد.برای اطلاع از قیمت پخش عود دستساز هفت چاکرا با توجه به نوسانات بازار از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید.

تقسیم بندی انواع عود دستساز

رایحه عود های دستساز بسیار متنوع میباشد و انواع سلیقه ها را در بر میگیرد. این عود ها بیشتر شامل رایحه های گل ها و گیاهان و رزین و روغن های گیاهی میباشند.برای مثال عود های با رایحه گل شامل لوندر ،یاس،دره گل ،زعفران،اقاقیا و لوندر فرانسوی و … میباشد.همچنین دارای رایحه هایی مناسب برای مدیتیشن میباشد که برای مثال میتوان به عود های مانترا مدیتیشن،صندل ،روهینی و اگار وود و دیواین سول و… میباشد.

کاربرد عود دستساز در مدیتیشن

عود های دستساز با توجه به خواص گیاهی ان و مواد سازنده با کیفیت ان بسیار مناسب برای مدیتیشن و یوگا میباشد. این عود ها بسیار با توجه به مسائل گفته شده میتوانند فضایی ارامش بخش را ایجاد کنند و فضا را یه خوبی پاکسازی کرده و محیطی مناسب برای مدیتیشن ایجاد نمایند.

مشخصات عود دستساز هفت چاکرا

عود دستساز هفت چاکرا برند راجیکی از با کیفیا ترین عود های دستساز میباشد که شامل هفت بسته ی ۱۵ گرمی داخل پک میباشد.هر کدام از بسته ها برای یکی از چاکراها تنظیم شده است و حدود ۱۰ تا۱۵ شاخه داخل هر کدام از بسته ها میباشد.

فروش کلی عود دستساز هفت چاکرا

مجموعه عود سنتر به عنوان مرکز فروش مستقیم عود دستساز هفت چاکرا به صورت عمده در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد.عود هفت چاکرا را میتوان به عنوان یکی از پر طرفدارترین عود های دستساز موجود در ایران نامید، شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت عمده عود دستساز هفت چاکرا از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اقدام نمایید.

پخش بهترین خوشبوکننده محیط ایفل

بهترین قیمت عود نچرال ساتیا

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید