مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =

شرکت پخش عود صندل وود عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین مشخصات عود صندل وودراهنمای تهیه عود صندل وود مرغوبانواع عود صندل وود با بسته بندی شیکمرکز خرید عود صندل وود با پایه طبیعی

عود صندل وود یکی از پرطرفدارترین عود های موجود در ایران است.عود صندل دارای رایحه ای گرم و شیرین میباشد که در بسته های پنجاه گرمی در بازار موجود میباشد.این عود در برند نیخلیز در بازار موجود است و درون بسته های این عود حدودا ۳۰ شاخه موجود است.برای اطلاعات بیشتر از طریق لینک ها و شماره موجود در سایت اقدام نمایید.

مهمترین مشخصات عود صندل وود

عود صندل دارای رایحه ای گرم و شیرین میباشد و معروف ترین برند موجود در بازار برند نیخیلز میباشد.این عود در بسته های ۵۰ گرمی در بازار موجود میباشد و درون هر بسته حدودا سی شاخه عود موجود میباشد.این عود بویی شبیه به رایحه چوب را دارا میباشد.

راهنمای تهیه عود صندل وود مرغوب

عودصندل وود دارای رایحه ای شبیه به بوی چوب میباشد.این عود رایحه ای گرم و شیرین میباشد.بسته بندی های این عود دارای طرحی چوب مانند میباشد و بسیار شکیل میباشد.

انواع عود صندل وود با بسته بندی شیک

بسته بندی عود های صندل بسیار شیک و زیبا میباشد این عود در بسته بندی هایی مکعبی پنجاه گرمی و با طرح چوی موجود میباشد در باکس های عمده این عود ۲۰ بسته عود صندل وود موجود میباشد.

مرکز خرید عود صندل وود با پایه طبیعی

فروشگاه عود سنتر به عنوان مرکز خرید عود صندل وود با پایه طبیعی در سراسر ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از انواع رایحه های عود های دستساز در انواع برند ها از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از بهترین قیمت خرید عودصندل وود  عمده و انواع عود های دستساز عمده با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

فروشگاه عود لوندر ناندیتا درجه یک

پخش بهترین عود دست ساز ایرانی

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید