مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =

فروش عمده خوشبوکننده ترکیه ای ایفل

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خوشبو کننده هوا ایفلرایحه های محبوب خوشبو کننده ترکیه ای ایفلراهنمای تهیه خوشبو کننده هوای ایفلقیمت روز خوشبوکننده ترکیه ای ایفل

خوشبوکننده ترکیه ای ایفل از محبوب ترین برندهای خوشبوکننده چوبی میباشد.برای اطلاع از رایحه ها و قیمت عمده از شماره۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳اقدام نمایید.

آشنایی با خوشبو کننده هوا ایفل

خوشبوکننده ایفل ترکیه یک برند محبوب از نوع خوشبوکننده چوبی میباشد.این خوشبوکننده ترکیه ای در انواع ها حجم های اسپری ،خوشبوکننده چوبی و خوشبوکننده ماشینی در بازار موجود است.درون پک های بسته بندی شده خوشبوکننده ایفل چهار عدد چوب مخصوص این خوشبوکننده وجود دارد که برای مصرف در محیط های مختلف تعبیه شده است .از این خوشبوکننده میتوان برای محیط های مختلف استفاده نمود برای مثال برای محیط هایی مانند سرویس بهداشتی و اتاق خواب یک عدد چوب داخل مایع بگذارید که ماندگاری مایع حدودا دوماه میباشد. برای محیط هایی مثل سالن دو عدد چوب گذاشته شود که ماندگاری مایع حدودا یک ماه میباشد.

رایحه های محبوب خوشبو کننده ترکیه ای ایفل

تنوع رایحه خوشبوکننده ایفل درایران بسیار متنوع میباشد شما عزیزان به راحتی با توجه به سلیقه خود میتوانید رایحه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از جمله  پر طرفدارترین رایحه های پرطرفدار ان میتوان به رایحه هایی همچون انبه،اقیانوس،انجل ملک،رد دراگون،ادامس و… اشاره نمود.

راهنمای تهیه خوشبو کننده هوای ایفل

این خوشبوکننده در حجم ۱۲۰ میل در حال حاظر با درب های سفید رنگ در بازار موجود میباشد.درون این خوشبوکننده ۴ عئئ چوب میباشد.

قیمت روز خوشبوکننده ترکیه ای ایفل

فروشگاه عود سنتر به عنوان پخش کننده مستقیم خوشبو کننده ترکیه ای ایفل به صورت عمده و تک در شهر های ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های این خوشبو کننده میتوانید از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت خوشبو کننده ترکیه ای ایفل عمده با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

فروش عمده خوشبوکننده ایفل محیط

فروشنده معتبر خوشبوکننده ایفل اصل
سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید