مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =

قیمت روز عود دست ساز اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید عود دست ساز به روش سنتیمواد اولیه عود دست ساز چیست؟انواع عود دست ساز طبیعی در اصفهانکلی فروشی عود دست ساز اصفهان

عود دست ساز اصفهان همانند دیگر شهر های ایران در صورت اصل و با کیفیت بودن از کشور هند وارد میشود.این محصول یکی از پرطرفدارترین خوشبوکننده ها در میان افراد میباشد شما برای اطلاع از قیمت روز عود دست ساز میتوانید به شماره موجود در سایت مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

تولید عود دست ساز به روش سنتی

عود به دو روش صنعتی(مدرن) یا تولید در کارخانه یا به صورت دست ساز و به روش سنتی تولید میشود.تولید عود سنتی به خاطر کند بودن در تولید امکان تولید در تعداد بالا به سختی انجام میشود.عود های معروف به دست ساز در ایران توسط چند شرکت هندی ناندیتا،آمریا و ساتیا و…در بازار موجود هست .عودهای دست ساز در ایران نسبت به عود های صنعتی کیفیت بیشتری در بو و رایحه نسبت به عود های صنعتی دارا میباشد.

مواد اولیه عود دست ساز چیست؟

مواد سازنده عود دست ساز که در روی جعبه های آن به ان ها اشاره شده معمولا از گل ها و گیاهان و روغن ها و اسانس های طبیعی میباشد به همین جهت عود های دست ساز به مراتب کیفیت بالاتری نسبت به عود های دست ساز دارند.

انواع عود دست ساز طبیعی در اصفهان

عود دست ساز طبیعی در اصفهان دارای برند های ناندیتا و آمریا و ساتیا و… میباشد که دارای رایحه های مختلفی میباشند همچنین از لحاظ وزن عود های دست ساز به چند دسته ی پانزده و چهل و پنج و پنجاه و صد گرمی تقسیم میشود که با توجه به اینکه شکل شاخه های موجود در پک ها یکی نیستند به همین جهت تعداد شاخه های موجود در این بسته ها با توجه به وزن ان ها متفاوت است.

کلی فروشی عود دست ساز اصفهان

مجموعه عود سنتر همانند دیگر شهر های ایران نیز فروش عود در اصفهان به صورت عمده را انجام میدهد ما در تلاشیم همواره عود های دست ساز با کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار فروشندگان عزیز قرار دهیم.شما میتوانید برای اطلاع از تنوع محصول قیمت آن ها به شماره موجود در سایت مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید