مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =

فروش عمده عود دستساز کد۷۷

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های عود دستساز کد۷۷انواع عود دستساز اورجینالمشخصات عود دست ساز رایحه لوندرقیمت عمده عود دستساز کد۷۷

عود دستساز کد۷۷ را میتوانید از طریق مجموعه عودسنتر تهیه نمایید برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره ۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳ اقدام نمایید.

ویژگی های عود دستساز کد۷۷

از مهم ترین ویژگی های عود دستساز پخش بو ماندگاری بالای ان و اسانس طبیعی ان که از گیاهان میباشد.عود های دستساز با توجه به پخش بو و ماندگاری بالا به خوبی توانسته است جایگاه خود را در ایران به دست اورد.

انواع عود دستساز اورجینال

تنوع رایحه عود دستساز اصلی در ایران بسیار متنوع میباشد شما عزیزان به راحتی با توجه به سلیقه ی خود میتوانید رایحه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از جمله رایحه های ان میتوان به  رایحه های میوه ای همچون انبه،لیمو، سیب،اناناس،طالبی، توت فرنگی،گیلاس،البالو،پرتغال،کیوی،هلو،کاکائو، نارگیل، انجیر،شاتوت ،موز ،هندوانه، بلوبری،کاج و نعنا،قهوه و … و همچنین رایحه های ادکلنی مانند بلک مامبا، کد۷۷،پرشین مشک و استرالین و  و … همچنین دارای رایحه های گل ها و گیاهان مانند لوندر،لاله ، ارکید،دارچین،زنبق،،اقاقیا،یاس سفید،،رز ،وانیل،جنگل بارانی و… میباشد.

مشخصات عود دست ساز رایحه لوندر

درون پک های بسته بندی شده عود های دستساز لوندر تعداد شاخه مشخصی وجود ندارد و بر اساس ضخامت شاخه تعداد ان مشخص میشود .از این رایحه میتوان برای محیط های مختلف استفاده نمود.این رایحه جزو رایحه های پرفروش و دارای رایحه گل وضدعفونی کننده محیط است و جزو پرطرفدارترین رایحه های عود های دستساز میباشد.

قیمت عمده عود دستساز کد۷۷

فروشگاه عود سنتر به عنوان پخش کننده مستقیم عود دست ساز اورجینال هندی به صورت عمده و تک در شهر های ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های عود دست ساز اورجینال هندی میتوانید از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از استعلام قیمت خرید عمده عود دستساز کد۷۷ با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

فروش عمده خوشبوکننده ایفل تبریز

شرکت پخش عود دست ساز ارزان
سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید