مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =

پخش عمده خوشبو کننده ایفل ۱۲۰میل

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خوشبو کننده ایفل ۱۲۰میلانواع خوشبو کننده ایفل با رایحه میوهمشخصات خوشبوکننده ایفل ۱۲۰میلقیمت روز خوشبوکننده ایفل ۱۲۰میل

خوشبو کننده ایفل ۱۲۰میل ترکیه با کیفیت ترین خوشبوکننده چوبی موجود میباشد .برای اطلاع از رایحه ها و قیمت از طریق شماره۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳اقدام نمایید.

آشنایی با خوشبو کننده ایفل ۱۲۰میل

شرکت ایفل ترکیه به تازگی بسته بندی های خود را به شکلی جدید در اورده است که حجم شیشه های جدید ۱۲۰ میل میباشد این شیشه ها با دربهای سفید رنگ و دانه دانه ای شکل و شیشه استوانه ای در بازار ارائه میشوند درون بسته های این خوشبوکننده نیز مانند سابق چهار عدد چوب وجود دارد که بسته به محیط مورد استفاده تعداد مناسب جوب داخل پک متفاوت میباشد.

انواع خوشبو کننده ایفل با رایحه میوه

رایحه های میوه ای خوشبوکننده ایفل ترکیه شامل انبه،لیمو، سیب،اناناس،طالبی، توت فرنگی،گیلاس،البالو،پرتغال،کیوی،هلو،کاکائو، نارگیل، انجیر،شاتوت ، بلوبری،کاج و نعنا،قهوه و …میباشد.

مشخصات خوشبوکننده ایفل ۱۲۰میل

این خوشبوکننده ترکیه ای در انواع ها حجم های اسپری ،خوشبوکننده چوبی و خوشبوکننده ماشینی در بازار موجود است.درون پک های بسته بندی شده خوشبوکننده ایفل چهار عدد چوب مخصوص این خوشبوکننده وجود دارد که برای مصرف در محیط های مختلف تعبیه شده است .از این خوشبوکننده میتوان برای محیط های مختلف استفاده نمود برای مثال برای محیط هایی مانند سرویس بهداشتی و اتاق خواب یک عدد چوب داخل مایع بگذارید که ماندگاری مایع حدودا دوماه میباشد. برای محیط هایی مثل سالن دو عدد چوب گذاشته شود که ماندگاری مایع حدودا یک ماه میباشد.

قیمت روز خوشبوکننده ایفل ۱۲۰میل

فروشگاه عود سنتر به عنوان پخش کننده مستقیم خوشبوکننده ایفل ۱۲۰میل به صورت عمده و تک در شهر های ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های این خوشبو کننده میتوانید از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت خوشبوکننده ایفل ۱۲۰میل عمده با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

بازار فروش خوشبو کننده ایفل ترکیه

تولید انواع عود دستساز اسطوخودوس
سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید