مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 1 =

فروش ایفل اورجینال ۱۲۰ میل ترکیه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های خوشبوکننده ایفل ترکیهرایحه های موجود ایفل اورجینال ۱۲۰ میلمشخصات خوشبوکننده ایفل رایحه زنبققیمت پخش ایفل اورجینال ۱۲۰ میل

ایفل اورجینال ۱۲۰ میل را میتوانید از طریق مجموعه عودسنتر تهیه فرمایید.برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره ۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳ اقدام نمایید.

ویژگی های خوشبوکننده ایفل ترکیه

از مهم ترین ویژگی های یک خوشبوکننده پخش بو ماندگاری بالای ان میباشد.این خوشبوکننده با توجه به پخش بو و ماندگاری بالا به خوبی توانسته است جایگاه خود را در ایران به دست اورد.

رایحه های موجود ایفل اورجینال ۱۲۰ میل

تنوع رایحه خوشبوکننده ایفل در ایران بسیار متنوع میباشد شما عزیزان به راحتی با توجه به سلیقه ی خود میتوانید رایحه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از جمله رایحه های ان میتوان به  رایحه های میوه ای همچون انبه،لیمو، سیب،اناناس،طالبی، توت فرنگی،گیلاس،البالو،پرتغال،کیوی،هلو،کاکائو، نارگیل، انجیر،شاتوت ، بلوبری،کاج و نعنا،قهوه و … و همچنین رایحه های ادکلنی مانند انجل ملک، اقیانوس،فایر انجل و کول واتر واگزاتیک و … همچنین دارای رایحه های گل ها و گیاهان مانند لوندر،دارچین،زنبق،گل یخ،اقاقیا،یاس سفید،لیلاک،هانیملی،رز ،وانیل،دسته گل،گل باغچه،جنگل استوایی و… میباشد.

مشخصات خوشبوکننده ایفل رایحه زنبق

درون پک های بسته بندی شده خوشبوکننده ایفل پرتغال  همانند چهار عدد چوب مخصوص این خوشبوکننده وجود دارد که برای مصرف در محیط های مختلف تعبیه شده است .از این خوشبوکننده میتوان برای محیط های مختلف استفاده نمود.این رایحه دارای رایحه ای گرم میباشد و جزو پرطرفدارترین رایحه های خوشبوکننده ایفل میباشد.

قیمت پخش ایفل اورجینال ۱۲۰ میل

فروشگاه عود سنتر به عنوان پخش کننده مستقیم خوشبو کننده ایفل ۱۲۰ میل عمده ترکیه به صورت عمده و تک در شهر های ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های این خوشبو کننده میتوانید از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از استعلام قیمت خرید عمده خوشبوکننده هوا ایفل ترکیه با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

مرکز خرید خوشبوکننده ایفل ترکیه اورجینال

فروشنده معتبر خوشبوکننده ایفل اصل
سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید