مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 6 =

قیمت خوشبو کننده ایفل رایحه اقیانوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگیهای برتر خوشبو کننده ایفلانواع رایحه موجود ایفل در ایرانمشخصات خوشبو کننده ایفل رایحه اقیانوس آبیمرکز توزیع خوشبو کننده ایفل رایحه اقیانوس

خوشبو کننده ایفل رایحه اقیانوس از پرطرفدارترین رایحه خوشبو کننده ایفل ترکیه میباشد.اطلاع در مورد قیمت از طریق شماره۰۹۹۱۳۹۴۵۲۶۳به دست اورید.

ویژگیهای برتر خوشبو کننده ایفل

از لحاظ کیفیت این خوشبوکننده ترکیه ای در جایگاه بالایی قرار دارد.این خوشبوکننده با توجه به پخش بو و ماندگاری بالا به خوبی توانسته است جایگاه خود را در ایران به دست اورد.

انواع رایحه موجود ایفل در ایران

تنوع رایحه خوشبوکننده ایفل در ایران بسیار متنوع میباشد شما عزیزان به راحتی با توجه به سلیقه ی خود میتوانید رایحه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از جمله رایحه های ان میتوان به  رایحه های میوه ای همچون انبه،لیمو، سیب،اناناس،طالبی، توت فرنگی،گیلاس،البالو،پرتغال،کیوی،هلو،کاکائو، نارگیل، انجیر،شاتوت ، بلوبری،کاج و نعنا،قهوه و … و همچنین رایحه های ادکلنی مانند انجل ملک، اقیانوس،فایر انجل و کول واتر واگزاتیک و … همچنین دارای رایحه های گل ها و گیاهان مانند لوندر،دارچین،زنبق،گل یخ،اقاقیا،یاس سفید،لیلاک،هانیملی،رز ،وانیل،دسته گل،گل باغچه،جنگل استوایی و… میباشد.

مشخصات خوشبو کننده ایفل رایحه اقیانوس آبی

درون پک های بسته بندی شده خوشبوکننده ایفل اقیانوس همانند چهار عدد چوب مخصوص این خوشبوکننده وجود دارد که برای مصرف در محیط های مختلف تعبیه شده است .از این خوشبوکننده میتوان برای محیط های مختلف استفاده نمود.این رایحه دارای رایحه ای ادکلنی و سرد میباشد و جزو پرطرفدارترین رایحه های خوشبوکننده ایفل میباشد.

مرکز توزیع خوشبو کننده ایفل رایحه اقیانوس

فروشگاه عود سنتر به عنوان پخش کننده مستقیم خوشبوکننده ایفل رایحه اقیانوس ترکیه به صورت عمده و تک در شهر های ایران در اختیار شما عزیزان فروشنده میباشد.شما عزیزان برای اطلاع از رایحه های این خوشبو کننده میتوانید از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت پخش عمده ایفل با توجه به وارداتی بودن محصول و نوسانات قیمت ان از طریق لینک ها و شماره های موجود در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

فروش عمده خوشبوکننده ایفل محیط

شرکت فروش خوشبو کننده هوا ایفل انبه
سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید