مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =

قیمت فروش عود دست ساز

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه عود دست سازخواص عود دست ساز چیست؟مشخصات عود دست ساز اصلمرکز خرید عود دست ساز عمده

عود دست ساز از لحاظ قیمت بیشتر بستگی به گرم و کیفیت هر بسته آن  دارد که این عود ها برای مثال شامل بسته های پنجاه و صد گرمی میباشد همچنین با توجه نوسانات اخیر بازار ارز و وارداتی بودن عود دست ساز قیمت ان دچار تغییراتی میباشد لذا برای اگاهی از قیمت این نوع عود و سفارش آن میتوانید از شماره موجود در سایت استفاده کنید.

طرز تهیه عود دست ساز

عود های دست ساز در اصطلاح عامیانه به عود هایی گفته میشود که با دست رول میشوند برای تولید این نوع عود ماده خمیر معطر شده که از مواد و اسانس های طبیعی ساخته شده را به چوب میچسبانند.شکل و فرم این نوع عود ها  با توجه به برندها و شرکت های تولیدکننده متفاوت میباشد.این نوع عود ها از نظر برند برای مثال توسط شرکت های ناندیتا،آمریا و ساتیا و… تولید میشود.

خواص عود دست ساز چیست؟

عود های دست ساز با توجه به این که از اسانس های طبیعی نظیر گل ها و روغن ها و… تولید میشود دارای خواص متفاوتی هستند برای مثال از خواص عود لوندر یا اسطخدوس میتوان به عنوان ارامش بخش قبل از خواب استفاده کرد یا برای مثال دیگر از عود بلک گلد که از ریشه قهوه میباشد به عنوان تسکین دهنده استفاده میکنند هر کدام از این عود های دست ساز دارای خواص مختلفی هستند.

مشخصات عود دست ساز اصل

از مشخصات عود اصل دست ساز میتوان به این نکات اشاره کرد که عود های دست ساز معمولا دارای فرم های ناصاف میباشد از ویژگی های دیگر این عود ها میتوان به ماندگاری بوی بالای آن و همچنین تایم سوختن بالای شاخه های آن اشاره کرد.

مرکز خرید عود دست ساز عمده

شما برای خرید عود دست ساز عمده و همچنین اطلاع از رایحه های ان ها میتوانید به لینک های موجود در سایت مراجعه و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

 

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید