مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =

قیمت پخش عود دستساز طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد سازنده عود دستساز طبیعی چیست؟خواص بی نظیر عود دستساز طبیعیتاثیر رایحه عود دستساز طبیعی بر حافظهفروشنده عمده عود دستساز طبیعی

عود دستساز طبیعی در بازار یکی از پر طرفدارترین از دسته عود هاست.این عود ها به خاطر ماندگاری و پخش بوی بالا و همچنین خواص درمانی از توجه خاصی برخوردارند.شما عزیزان فروشنده میتوانید برای اطلاع از انواع رایحه عود های دست ساز و قیمت ان ها از طریق لینک های موجود در سایت اقدام نمایید.

مواد سازنده عود دستساز طبیعی چیست؟

ساخت عود طبیعی به علت خواص ان ها باعث شده طرفداران زیادی را به خود جلب کند. عود‌ها اگر از نوع دست ساز و طبیعی باشند، ترکیبات تشکیل دهنده ی ان ها از چوب‌های خام، گیاهان پودر شده ساخته میشوند و یا به شکل روغن های طبیعی در بازار عرضه میشوند.از معروف ترین عود های گیاهی میتوان به لوندر یا اسطخدوس، کندر و چوب‌های خوشبو مثل چوب صندل، شاخه‌های ماسالا و کندر و اسپند را میتوان نام برد.

خواص بی نظیر عود دستساز طبیعی

خواص عود دستساز با توجه به گیاهانی که در ان ها استفاده میشود متفاوت است.عود های دستساز طبیعی برای مدیتیشن و یوگا و همچنین برای بازکردن چاکرا ها ، خواص ارامش بخشی ،خواب ارام و ضدعفونی کردن محیط و…  استفاده میشوند برای مثال از عود اسطخدوس یا لوندر برای بسیاری از خواص ارامش بخش ان استفاده میشود.

تاثیر رایحه عود دستساز طبیعی بر حافظه

یکی از خواص مهم عود های دست ساز تاثیر این عود ها بر حافظه افراد میباشد در میان عود های دستساز عود هایی هستند که به تقویت حافظه کمک میکنند برای مثال میتوان به عود های اسپایس تری صندل و لوندر اشاره کرد که از مهم ترین این عود ها هستند.

فروشنده عمده عود دستساز طبیعی

مجموعه عود سنتر به عنوان فروشنده عمده عود دستساز طبیعی در خدمت شما عزیزان فروشنده میباشد شما عزیزان میتوانبد برای اطلاع از انواع رایحه های عود های دستساز طبیعی  و اطلاع از قیمت روز ان ها از طریق لینک ها و شماره ی همراه موجود در سایت اقدام نمایید.

سید مهدی عقیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه عود سنتر شما را به خرید بهترین و انواع عود و خوشبو کننده ها دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید